*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Το δημιουργικής επίλυσης πρόβλημα


Συγγραφή: · Γιώτα Ξανθάκου · Μαρία Α. Καΐλα
Μετάφραση: ·Ειρήνη Νικολαρέα
Εικονογράφιση: · Γιώτα Ξανθάκου
Υπεύθυνος Σειράς: · Μαρία Α. Καΐλα · Γιώτα Ξανθάκου ·Franz Mönks
Έκδοση: 2002 από "Ατραπός"
Σελ.:281 (25χ19), Σκληρό εξώφυλλο, ISBN: 960-8325-14-5


Θέμα: "Μάθηση - Ψυχολογία" "Δημιουργικότητα"

Η παρούσα μελέτη, αξιοποιώντας ως αγωγούς τη δημιουργικότητα γενικότερα, τη δημιουργική σκέψη και μάθηση, το δημιουργικής επίλυσης πρόβλημα ειδικότερα, επιχειρεί να επιδαψιλεύσει το κρίσιμο ερώτημα όρων και σχέσεων που καταγράφουν τους οραματισμούς για τον αυριανό πολίτη με ποιότητες, μεταξύ άλλων, δημιουργικότητας, συμμετοχικότητας, αυτοπραγμάτωσης, μ' ένα ευρύτερο πλαίσιο και υπόβαθρο δράσης: το χώρο της οικογένειας, το χώρο του σχολείου, την κοινότητα, και κατ' επέκταση την παγκοσμιοποιημένη σημερινή κοινωνία της γνώσης.
Τι μαθαίνουν τα άτομα στην οικογένεια; Πώς "χάνουν το χρόνο τους" τα παιδιά στο σχολείο; Πώς αντιδρούν τα πανεπιστήμια απέναντι σε ευρύτερα κοινωνικοπολιτικά προβλήματα;
Το βιβλίο ετούτο απαντά ως ένα βαθμό σ' αυτά τα ερωτήματα. Ο Γυπαετός Χρύσανθος και η παρέα του στο Δάσος της Δαδιάς, ήρωες οι οποίοι μένουν σ' έναν συγκεκριμένο τόπο, έχουν όμως τη διάθεση της περιπέτειας, γιατί μπορούν να πετάξουν, να δουν και να ακούσουν πολλά, αφηγούνται στην ουσία τα σενάρια των προβλημάτων, ενώ οι ατάκες τους στοχεύουν να προβληματίσουν το παιδί - την ομάδα. Η προκείμενη εφαρμογή παραπέμπει στο πλαίσιο της πρωτοσχολικής εκπαίδευσης, εκεί όπου -και όχι μόνο- κατεξοχήν διαπιστώνεται η ανάγκη σφαιρικής καλλιέργειας των τεσσάρων Π που σχετίζονται με την παραγωγική σκέψη: το Πρόσωπο, το Πρόβλημα, την Πορεία-διαδικασία και το Προϊόν που αναμένεται να παράγουν τα νήπια. Ο σχεδιασμός της, ωστόσο, μαζί με το θεωρητικό υπόβαθρο του Μοντέλου Δημιουργικής Μάθησης παραπέμπει με οποιαδήποτε βαθμίδα εκπαίδευσης και οποιονδήποτε ενήλικα-εκπαιδευτικό, γονιό ή πολιτικό- που πιστεύει πως "τα παιδιά μπορούν και οφείλουν να μάθουν να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα ως εναλλακτικές δυνατότητες και όχι ως απειλές". Αυτή ακριβώς η "πρόκληση" συνιστά και το μεθοδολογικό σχήμα που προτείνεται από τις συγγραφείς.

(2021) Βιοποικιλότητα, κοινωνική και πολιτισμική πολυποικιλότητα, Διάδραση

(2020) Η κοινωνική διάσταση της βιωσιμότητας, Διάδραση

(2020) Η κοινωνική διάσταση της βιωσιμότητας, Διάδραση

(2012) Δημιουργικότητα και καινοτομία στο σχολείο και την κοινωνία, Διάδραση

(2012) Γνωστική ψυχολογία, Διάδραση

(2011) Περιβαλλοντική ηθική, Διάδραση

(2010) Εκπαίδευση παιδιών με ειδικές ανάγκες, Πεδίο

(2009) Ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, Γρηγόρη

(2009) Περιβαλλοντική ηθική, Ατραπός

(2009) Τέχνη, παιχνίδι, αφήγηση, Τόπος

(2009) Από την ψυχοπαθολογία στο νόημα ζωής, Πεδίο

(2008) Πώς να ξεπεράσετε το παιδικό τραύμα, Ατραπός

(2008) Πώς να ξεπεράσετε το άγχος, Ατραπός

(2008) Henri Wallon, Ατραπός

(2007) Θέματα εκπαιδευτικού σχεδιασμού, Ατραπός

(2006) Περιβαλλοντική ψυχολογία, Κυριακίδη Αφοί

(2005) Σχολείο και περιβάλλον, Ατραπός

(2005) Περιβαλλοντική εκπαίδευση, ερευνητικά δεδομένα και εκπαιδευτικός σχεδιασμός, Ατραπός

(2004) Ολυμπιακοί αγώνες και ολυμπιακό πνεύμα, Ατραπός

(2004) Ελληνο-τουρκικές προσεγγίσεις, Ατραπός

(2004) Ελληνο-τουρκικές προσεγγίσεις, Ατραπός

(2003) Μύθοι και εκπαίδευση, Ατραπός

(2003) Θεματικές επιμόρφωσης και μετεκπαίδευσης εκπαιδευτικών, Ατραπός

(2002) Περνάνε και τα πανεπιστήμια εξετάσεις;, Ατραπός

(2002) Η περί παιδείας φιλοσοφία των Στωικών, Ατραπός

(2002) Ουτοπία, Ατραπός

(2002) Σύγχρονοι παιδαγωγικοί προβληματισμοί, Ατραπός

(2002) Μύθοι, μαθηματικά, πολιτισμοί: Αποσιωπημένες σχέσεις στην εκπαίδευση, Ατραπός

(2002) Εκπαιδευτική, οικογενειακή και πολιτική ψυχοπαθολογία, Ατραπός

(2002) Εκπαιδευτική, οικογενειακή και πολιτική ψυχοπαθολογία, Ατραπός

(2002) Εκπαιδευτική, οικογενειακή και πολιτική ψυχοπαθολογία, Ατραπός

(2002) Εκπαιδευτική, οικογενειακή και πολιτική ψυχοπαθολογία, Ατραπός

(2002) Συγκρτική παδαγωγική, Ατραπός

(2001) Συναισθηματικοί παράγοντες και μάθηση των μαθηματικών, Ατραπός

(2001) Henri Bergson, Ατραπός

(2000) Donald W. Winnicott, Ατραπός

(2000) Αισχύλος, Ατραπός

(2000) Ιωάννης ο Χρυσόστομος, Ατραπός

(1999) Πλούταρχος, Ατραπός

(1999) Ο εκπαιδευτικός στα όρια της παιδαγωγικής σχέσης, Ιδιωτική Έκδοση

(1998) John Dewey, Ατραπός

() Μέγας Βασίλειος, Ατραπός

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας