*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 15,43 €
Η αξιοποίηση των ΜΜΕ στο σχολείο
Δυνατότητες, όρια, προοπτικές
Επιμέλεια: · Παύλος Χαραμής
Έκδοση: 2001 από "Σχολή Ι. Μ. Παναγιωτόπουλου"
Σελ.:223 (21χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-85963-4-3
Θέμα: "Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Λόγοι, δοκίμια, διαλέξεις" "Εκπαίδευση - Λόγοι, δοκίμια, διαλέξεις"
Η σχέση του σχολείου με τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης απασχολεί εδώ και πολλά χρόνια εκπαιδευτικούς, ειδικούς επιστήμονες, δημοσιογράφους αλλά και γονείς. Ορισμένοι κατηγόρησαν τα ΜΜΕ ότι βρίσκονται σε θέση αντιπαλότητας με το σχολείο και την οικογένεια. Για δεκαετίες ολόκληρες ο εκπαιδευτικός κόσμος και οι γονείς αντιμετώπιζαν τα "μέσα" με καχυποψία και επιφύλαξη.
Ωστόσο, η ραγδαία ανάπτυξη της πληροφορικής και των νεών τεχνολογιών της επικοινωνίας τα τελευταία χρόνια οδήγησε πολλές χώρες στην απόφαση να εισαγάγουν τη μελέτη των ΜΜΕ στα σχολικά προγράμματα. Οι αλλαγές αυτές φαίνεται να μεταβάλλουν το προηγούμενο αρνητικό κλίμα. Γιατί ο καλύτερος τρόπος προστασίας του πολίτη από τη χειραγώγηση των ΜΜΕ είναι η αγωγή και η επιμόρφωσή του στον τρόπο με τον οποίο βλέπει τηλεόραση, ακούει ραδιόφωνο ή διαβάζει εφημερίδα.
Η έκδοση αυτή δεν απευθύνεται μόνο σε όσους εμπλέκονται άμεσα με τα ΜΜΕ. Αποτελεί επίσης πολύτιμο εργαλείο για τους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων που επιθυμούν να εργαστούν δημιουργικά με τους μαθητές τους.
(2016) Bullying: Και όμως νικιέται, Μεταίχμιο
(2012) Παιδική ηλικία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, Ηρόδοτος
(2012) Παιδική ηλικία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, Ηρόδοτος
(2011) Σύγχρονες ενταξιακές προσεγγίσεις, Πεδίο
(2010) Ο Βαρβάκης και το Βαρβάκειο, Ταξιδευτής
(2008) Σύνδεση εκπαιδευτικής έρευνας και πράξης, Ατραπός
(2008) Ετερότητα και εκπαίδευση, Εκδόσεις Παπαζήση
(2007) Η υπεράσπιση του άρθρου 16 και η ακαδημαϊκή αναβάθμιση του δημόσιου πανεπιστημίου, Νήσος
(2006) Κώστας Μπαλάσκας, Μεταίχμιο
(2003) Η διαθεματικότητα στη σχολική γνώση, Γρηγόρη
(1998) Ανάγνωση και σχολείο, Εθνικό Κέντρο Βιβλίου