*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 17,75 €
Επιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού
Επιμέλεια: · Γιώργος Μπαγάκης
Έκδοση: Ιανουάριος 2005 από "Μεταίχμιο"
Σελ.:443 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-375-759-4
Θέμα: "Εκπαίδευση, Συνεχιζόμενη" "Εκπαίδευση εκπαιδευτικών"
Τα 42 κείμενα του βιβλίου αυτού, τα οποία αναφέρονται στην επιμόρφωση και την επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού, αποτελούν μέρος από τις εισηγήσεις που έγιναν στο 6ο ετήσιο συνέδριο με διεθνή συμμετοχή της Μονάδας Μεθοδολογίας και Προγραμμάτων Εκπαίδευσης του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Πατρών. Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών στις 30 Απριλίου-1 Μαΐου 2004 με τη συμμετοχή 700 περίπου συνέδρων.
Με το βιβλίο αυτό γίνεται μια απόπειρα επικαιροποίησης ελληνικών κυρίως προσεγγίσεων αναφορικά με την επιμόρφωση και την επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού μαζί με τις προσεγγίσεις δύο επώνυμων ξένων ερευνητών.
Ίσως το πλήρωμα του χρόνου έχει έρθει ώστε η επιμόρφωση να μην μετριέται μόνο με τον αριθμό ωρών επιμόρφωσης που έγιναν ή με τα κονδύλια που δαπανήθηκαν. Καιρός είναι πλέον η επιμόρφωση και η επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού να υπερβούν τον εμπειρισμό και να τεθούν σε σύγχρονες εκπαιδευτικές, ερευνητικές και επιστημονικές βάσεις ώστε να ανταποκρίνονται στις σύνθετες επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών.
(2017) Διερεύνηση του θεσμού του Μέντορα, Γρηγόρη
(2016) Μεθοδολογία, πολιτικές, πρακτικές επιμόρφωσης και επαγγελματικής ανάπτυξης του εκπαιδευτικού που βασίζονται στο σχολείο, Γρηγόρη
(2015) Διερεύνηση των δυνατοτήτων Επιμόρφωσης των Εκπαιδευτικών σήμερα στην χώρα μας, Γρηγόρη
(2009) Τί άλλαξε;, Γρηγόρη
(2008) Πειραματισμός τάξης για διδασκαλία με ομάδες μαθητών, Γρηγόρη
(2007) Ένα σχολείο μαθαίνει, Εκδοτικός Οίκος Α. Α. Λιβάνη
(2006) Μεθοδολογία δραστηριοτήτων φυσικών επιστημών στην προσχολική εκπαίδευση, Μεταίχμιο
(2006) Η ομαλή μετάβαση των παιδιών από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό και η προσαρμογή τους στην Α΄ τάξη, Μεταίχμιο
(2006) Εκπαιδευτικές αλλαγές, η παρέμβαση του εκπαιδευτικού και του σχολείου, Μεταίχμιο
(2006) Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας, Μεταίχμιο
(2004) Ο εκπαιδευτικός και το αναλυτικό πρόγραμμα, Μεταίχμιο
(2003) Ο εκπαιδευτικός και η ευρωπαϊκή διάσταση στην εκπαίδευση, Μεταίχμιο
(2001) Εμπειρίες και σκέψεις εκπαιδευτικών για τα προαιρετικά εκπαιδευτικά προγράμματα, Μεταίχμιο
(2001) Αξιολόγηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και σχολείου, Μεταίχμιο
(2000) Προαιρετικά εκπαιδευτικά προγράμματα στη σχολική εκπαίδευση, Μεταίχμιο
(1999) Εκπαιδευτικές αλλαγές, προγράμματα κινητικότητας και κοινοτικό πλαίσιο στήριξης, Έκφραση