*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Η τηλεόραση στον 21ο αιώνα


Συγγραφή: · Στέλιος Παπαθανασόπουλος
Υπεύθυνος Σειράς: · Στέλιος Παπαθανασόπουλος
Έκδοση: Δεκέμβριος 2005 από "Εκδόσεις Καστανιώτη"
Σελ.:416 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-03-4114-1


Θέμα: "Επικοινωνία (Κοινωνικές επιστήμες)" "Τηλεόραση (Επικοινωνία)"

Το βιβλίο αυτό εξετάζει και αναλύει τις συνέπειες της αναδιάταξης του τηλεοπτικού, και κατ' επέκταση του επικοινωνιακού, πεδίου στην Ευρώπη και την Ελλάδα. Καταγράφει τις δυνάμεις και τις διεργασίες που κυριαρχούν στο νέο πεδίο της ευρωπαϊκής τηλεόρασης. Υποστηρίζει ότι η αναδιάρθρωση του τηλεοπτικού πεδίου αποτελεί μέρος μιας διαδικασίας που συνδέεται άμεσα με τη γενικότερη αναδιάταξη των επικοινωνιακών συστημάτων και με την κυριαρχία των νεοφιλελεύθερων ιδεολογιών, οι οποίες ευνοούν την αναδιάρθρωση και τον εκσυγχρονισμό της οικονομίας. Επισημαίνει ότι οι «νέες» τεχνολογίες έχουν συμβάλει στην υλοποίηση αυτής της διαδικασίας, χωρίς όμως να αποτελούν το πρωτογενές αίτιο. Αναφέρει ότι, αν και το μεγαλύτερο τμήμα του τηλεοπτικού συστήματος των περισσότερων χωρών παραμένει ερτζιανό και αναλογικό, η ψηφιακή εποχή είναι προ των πυλών όχι επειδή επιλύει κάποιες ανάγκες και προβλήματα των τηλεθεατών-καταναλωτών, αλλά επειδή αποτελεί προσταγή της βιομηχανίας για πωλήσεις νέων προϊόντων. Ενώ οι προβλέψεις για τη δημόσια τηλεόραση δεν είναι ευοίωνες, το βιβλίο υποστηρίζει ότι και οι ιδιωτικοί φορείς όχι μόνο δεν έφεραν νέες ιδέες στο πεδίο, πέραν της εμπορευματοποίησης και της υποβάθμισης της ποιότητας, αλλά ούτε αποδείχτηκαν καλύτεροι διαχειριστές της τηλεόρασης απ' ό,τι οι κρατικοί διαχειριστές.

(2013) Η κρίση και τα ΜΜΕ, Εκδόσεις Παπαζήση

(2011) Η κοινωνία της ενημέρωσης, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2011) Τα μέσα επικοινωνίας στον 21ο αιώνα, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2009) Ανάλεκτα 2008, Εκδόσεις Παπαζήση

(2008) Επιχειρηματικές στρατηγικές και βιομηχανία των μέσων, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2008) Διαφήμιση και επικοινωνία, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2007) Κοινωνιολογία της ενημέρωσης, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2007) Ανάλεκτα 2007, Εκδόσεις Παπαζήση

(2006) Ιστορία και Τύπος, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2005) Μέσα επικοινωνίας και εξουσία, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2004) Πολιτική και ΜΜΕ, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2004) Θεωρίες της τηλεθέασης, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2004) Τα έντυπα μέσα επικοινωνίας, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2004) Το φαινόμενο των ριάλιτι, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2004) Η τηλεόραση εκτός των τειχών, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2004) Πολιτικά σκάνδαλα στην εποχή της εικόνας, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2003) Οι λέξεις και οι αριθμοί, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2003) Αθλητισμός και μέσα μαζικής επικοινωνίας, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2003) Η θεωρία της μαζικής επικοινωνίας για τον 21ο αιώνα, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2003) Τι είναι τα μέσα επικοινωνίας;, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2003) Χειραφέτηση και νεωτερικότητα, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2002) Η εποχή του τεχνοπολιτισμού, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2002) Η Ευρώπη των επικοινωνιών, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2002) Η πυξίδα του μέλλοντος, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2001) Σύγχρονα μοντέλα επικοινωνίας, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2000) Επικοινωνία και κοινωνία, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2000) Πολιτική οικονομία των ΜΜΕ, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2000) Η τηλεόραση και το κοινό της, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2000) Κινηματογράφος, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2000) Ζητήματα δημοσιογραφικής δεοντολογίας, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2000) Περιφερειακά ΜΜΕ στην Ευρώπη, Εκδόσεις Παπαζήση

(2000) Η κοινή γνώμη στην Ελλάδα 2001, Εκδοτικός Οίκος Α. Α. Λιβάνη

(1999) Η βία στην ελληνική τηλεόραση, Εκδόσεις Καστανιώτη

(1999) Εφαρμοσμένη επικοινωνία, Εκδόσεις Καστανιώτη

(1999) Πρόσωπο με πρόσωπο με τα Μαζικά Μέσα Ενημέρωσης, Εκδόσεις Καστανιώτη

(1999) Τεχνοπώλιο, Εκδόσεις Καστανιώτη

(1997) Οι ελεγείες του Γουτεμβέργιου, Εκδόσεις Καστανιώτη

(1997) Η δύναμη της τηλεόρασης, Εκδόσεις Καστανιώτη

(1997) Εισαγωγή στη θεωρία της μαζικής επικοινωνίας, Εκδόσεις Καστανιώτη

(1996) Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και η διαμόρφωση της κοινής γνώμης, Εκδόσεις Καστανιώτη

(1994) Η τηλεόραση στον κόσμο, Εκδόσεις Παπαζήση

(1993) Μοντέλα επικοινωνίας, Εκδόσεις Καστανιώτη

(1993) Απελευθερώνοντας την τηλεόραση, Εκδόσεις Καστανιώτη

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας