*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Παιδιά, σχολεία και υπολογιστές

Προοπτικές, προβλήματα και προτάσεις για την αποτελεσματικότερη χρήση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση


Συγγραφή: · Στέλλα Βοσνιάδου
Υπεύθυνος Σειράς: · Στέλλα Βοσνιάδου
Έκδοση: Φεβρουάριος 2006 από "Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός"
Σελ.:190 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-01-1065-4


Θέμα: "Εκπαιδευτική τεχνολογία"

Μπορούν οι υπολογιστές να αλλάξουν τη διδασκαλία και τη μάθηση στο σχολείο; Από την δεκαετία του ’80 όταν πρωτοεμφανίστηκαν οι υπολογιστές στην εκπαίδευση καλλιεργήθηκε η πεποίθηση ότι η χρήση των Νέων Τεχνολογιών θα ήταν ικανή να επιφέρει ριζοσπαστικές αλλαγές στο σχολείο. Φυσικά, η απλή και μόνο παρουσία κάποιων υπολογιστών δεν είναι ικανή να αλλάξει ένα μαθησιακό περιβάλλον. Είναι αλήθεια όμως ότι ένα περιβάλλον μάθησης που στηρίζεται στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας έχει ορισμένα χαρακτηριστικά που ενθαρρύνουν τη μάθηση, όπως η εκτεταμένη χρήση εικόνων, η άμεση ανατροφοδότηση, η δυνατότητα να έχει ο μαθητής μεγαλύτερο έλεγχο στη μάθηση, η διευκόλυνση της πρόσβασης σε πληροφορίες και τέλος, οι μεγάλες δυνατότητες για επικοινωνία και συνεργασία. Τα χαρακτηριστικά αυτά αν συνδεθούν με τις κατάλληλες εκπαιδευτικές πρακτικές μπορούν να αποφέρουν πλούσια εκπαιδευτικά οφέλη για τους μαθητές. Πρέπει όμως να τονιστεί ότι τα θετικά αποτελέσματα επιτυγχάνονται μόνο όταν οι νέες αυτές τεχνολογίες χρησιμοποιούνται από ειδικά εκπαιδευμένους εκπαιδευτικούς για μεγάλα χρονικά διαστήματα στα πλαίσια ενός αποτελεσματικού μαθησιακού περιβάλλοντος κατάλληλου για το αναπτυξιακό επίπεδο των μαθητών. Τέλος, το «Παιδιά, σχολεία και υπολογιστές" αναφέρεται εκτεταμένα στο Ελληνικό σχολείο και αξιολογεί τη σημερινή χρήση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση. Γίνεται συζήτηση για τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν έτσι ώστε να αλλάξουν οι εκπαιδευτικές πρακτικές και να δημιουργηθούν ευέλικτα, ευπροσάρμοστα και αποτελεσματικά σχολεία.

(2012) Γραμματισμός στην πρώτη σχολική ηλικία, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(2012) Ψυχολογία, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(2011) Εισαγωγή στην ψυχολογία, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(2010) Τα κίνητρα στην εκπαίδευση, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(2010) Ορθογραφία, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(2010) Θέματα γνωσιακής ψυχολογίας, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(2010) Το ιστορικό γίγνεσθαι της ψυχολογίας, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(2010) Η συναισθηματική νοημοσύνη, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(2009) Ψυχολογία του λόγου και της γλώσσας, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(2009) Η ζώνη εγγύτερης ανάπτυξης στη θεωρία του L. S. Vygotsky, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(2009) Συνεργατική τεχνολογία, Κλειδάριθμος

(2007) Τα παιδιά κάνουν μαθηματικά, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(2007) Για τη μάθηση, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(2006) Σπουδές φύλου, Ζήτη

(2006) Σχεδιάζοντας περιβάλλοντα μάθησης υποστηριζόμενα από τις σύγχρονες τεχνολογίες, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(2006) Οι τεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας στην εκπαίδευση, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

(2006) Οι τεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας στην εκπαίδευση, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

(2004) Ψυχογλωσσολογικά θέματα, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(2004) Γνωσιακή επιστήμη, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(2003) Αυτισμός, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(2003) Εισαγωγή στην ψυχολογία, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(2002) Πώς σκέφτονται τα παιδιά, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(2001) Η οικογένεια και το σχολείο, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(2001) Εισαγωγή στη ψυχολογία, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(2001) Η σκέψη των παιδιών, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(2000) Κοινωνική ανάπτυξη, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(2000) Παρατηρώντας και καταγράφοντας τη συμπεριφορά των παιδιών, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(2000) Αναπαραστάσεις του φυσικού κόσμου, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(1999) Η ψυχολογία των μαθηματικών, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(1999) Σκέψη, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(1998) Απόκλιση - στιγματισμός, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(1998) Η εγκατάλειψη του σχολείου, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(1998) Γνωσιακή ψυχολογία, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(1998) Η ερώτηση ως μέσο αγωγής της σκέψης, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(1997) Νους στην κοινωνία, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(1996) Τα παιδιά και η έννοια των αριθμών, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(1995) Ο κοινωνικός κόσμος του παιδιού, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(1995) Γλώσσα και ομιλία, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(1994) Κοινωνιο-γνωστική προσέγγιση και διδακτικές διαδικασίες της μάθησης των φυσικών και λογικο-μαθηματικών εννοιών στο σχολείο, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(1994) Πώς να δημιουργήσουμε ένα έθνος από αναγνώστες, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(1992) Γλώσσα, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(1989) Ελληνική νεολαία, Εκδόσεις Παπαζήση

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας