*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 10,75 €
Αυτοαντίληψη, σχολική επίδοση και επίδραση γονέων
Μια πανελλήνια έρευνα σε μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Συγγραφή: · Γεώργιος Σ. Φλουρής
Έκδοση: 1989 από "Γρηγόρη"
Σελ.:124 (25χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-222-033-3
Θέμα: "Εκπαίδευση, Στοιχειώδης - Σπουδή και διδασκαλία" "Μάθηση - Ψυχολογία"
Το βιβλίο αυτό είναι καρπός ενός ευρύτερου και μακροχρόνιου προβληματισμού γύρω από τα ζητήματα της σχολικής ζωής και της διαδικασίας της μάθησης. Η έρευνα πάνω στο συγκεκριμένο θέμα έχει την αφετηρία της στην πεποίθηση του συγγραφέα ότι στις διαδικασίες μάθησης μετέχουν πολλοί και ποικίλοι παράγοντες οι οποίοι, άλλος έμμεσα και άλλος άμεσα, καθορίζουν το επίπεδο της επίδοσης των μαθητών.
Αν θέλουμε λοιπόν να συμβάλουμε στη βελτίωση και την προαγωγή της μαθησιακής-διδακτικής διαδικασίας θα πρέπει να ερευνήσουμε τον τρόπο και τις συνθήκες, κάτω από τις οποίες δρουν οι παράγοντες αυτοί, για να καθορίσουν το προϊόν της μάθησης. [...]
(από τον πρόλογο του συγγραφέα)
(2020) Πολλαπλή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση, Γρηγόρη
(2015) Παιδαγωγική και εκπαίδευση, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΡΗΓΟΡΗ
(2013) Μάθηση και διδασκαλία, Γρηγόρη
(2010) Παιδεία: Προκλήσεις της εποχής μας και μελλοντικές εξελίξεις, Γρηγόρη
(2010) Οι κατ' οίκον εργασίες στο ελληνικό σχολείο σήμερα, Γρηγόρη
(2009) Τί άλλαξε;, Γρηγόρη
(2008) Σύνδεση εκπαιδευτικής έρευνας και πράξης, Ατραπός
(2007) Σύγχρονα παιδαγωγικά και εκπαιδευτικά θέματα, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2006) Μάθηση και διδασκαλία, Ιδιωτική Έκδοση
(2006) Μάθηση και διδασκαλία, Ιδιωτική Έκδοση
(2005) Αναλυτικά προγράμματα για μια νέα εποχή στην εκπαίδευση, Γρηγόρη
(2005) Η αρχιτεκτονική της διδασκαλίας και η διδασκαλία της μάθησης, Γρηγόρη