*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 14,60 €
Η αρχιτεκτονική της διδασκαλίας και η διδασκαλία της μάθησης
Συγγραφή: · Γεώργιος Σ. Φλουρής
Έκδοση: 2005 από "Γρηγόρη"
Σελ.:191 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-333-022-1
Θέμα: "Εκπαίδευση. Παιδαγωγική"
[...] Σκοπός του βιβλίου είναι να προσφέρει μια σύγχρονη θεώρηση, πρακτικά εφαρμόσιμη, για το πώς πρέπει να οργανώνεται και να πραγματοποιείται η διδασκαλία για να επιτυγχάνεται αποτελεσματικά η μάθηση.
Η γνώση μας σχετικά με την ανθρώπινη μάθηση έχει σημαντικά αυξηθεί τα τελευταία χρόνια. Ακόμη και σήμερα οι έρευνες που γίνονται γύρω από τη λειτουργία του εγκεφάλου, εξακολουθούν να μας παρέχουν σημαντικά στοιχεία για τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνουμε. Οι γνώσεις μας αυτές μας επιτρέπουν να προσδιορίσουμε σε πολύ γενικές γραμμές τα πιθανά στάδια, από τα οποία περνά η μαθησιακή διαδικασία, και να καθορίσουμε ορισμένες ενέργειες που είναι σε θέση να υποβοηθήσουν την αποτελεσματικότερη επιτέλεση της διαδικασίας της μάθησης και τη διευκόλυνση του διδακτικού έργου.
Για το σκοπό αυτό δίνουμε έμφαση στις θεωρίες μάθησης που στηρίζονται στις διαδικασίες ανάλυσης των πληροφοριών από τον ανθρώπινο εγκέφαλο και παρουσιάζουμε ένα αντιπροσωπευτικό μοντέλο των διεργασιών αυτών, πάνω στο οποίο στηρίζουμε και τον προγραμματισμό και την όλη οργάνωση και τη διεξαγωγή της διδασκαλίας, που προτείνουμε σ' αυτό το βιβλίο. [...]
(από την εισαγωγή του βιβλίου)
(2020) Πολλαπλή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση, Γρηγόρη
(2015) Παιδαγωγική και εκπαίδευση, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΡΗΓΟΡΗ
(2013) Μάθηση και διδασκαλία, Γρηγόρη
(2010) Παιδεία: Προκλήσεις της εποχής μας και μελλοντικές εξελίξεις, Γρηγόρη
(2010) Οι κατ' οίκον εργασίες στο ελληνικό σχολείο σήμερα, Γρηγόρη
(2009) Τί άλλαξε;, Γρηγόρη
(2008) Σύνδεση εκπαιδευτικής έρευνας και πράξης, Ατραπός
(2007) Σύγχρονα παιδαγωγικά και εκπαιδευτικά θέματα, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2006) Μάθηση και διδασκαλία, Ιδιωτική Έκδοση
(2006) Μάθηση και διδασκαλία, Ιδιωτική Έκδοση
(2005) Αναλυτικά προγράμματα για μια νέα εποχή στην εκπαίδευση, Γρηγόρη
(1989) Αυτοαντίληψη, σχολική επίδοση και επίδραση γονέων, Γρηγόρη