*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Μ.Μ.Ε.: Μύθοι, διαφήμιση, αριθμοί και περιεχόμενο
Συγγραφή: · Μανώλης Χαιρετάκης
Υπεύθυνος Σειράς: · Αναστάσιος - Ιωάννης Δ. Μεταξάς
Έκδοση: Δεκέμβριος 2009 από "Σάκκουλας Αντ. Ν."
Σελ.:84 1, ISBN: 960-15-2283-2
Θέμα: "Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης"
Το τομίδιο αυτό περιλαμβάνει κείμενα σε τέσσερις ευρείες θεματικές ενότητες, σχετικά με τα ΜΜΕ και τους μύθους, τα ΜΜΕ και την διαφήμιση, τα ΜΜΕ και τους αριθμούς (τις ποσοτικές των κυρίως εκφράσεις), καθώς και για τα ΜΜΕ και το περιεχόμενό των, κείμενα τα οποία είναι προσιτά για τον μη εξειδικευμένο αναγνώστη, που θα επιθυμούσε να δει και αυτήν την πλευρά της σημερινής μας (καθημερινής) πραγματικότητας.
Τα περισσότερα από τα κείμενα αυτά ( τα 19 από τα συνολικά 26 ) έχουν δημοσιευθεί στις εφημερίδες "Ο Επενδυτής" και "Ο Κόσμος του Επενδυτή" μεταξύ του Δεκεμβρίου 2000 και του Ιουλίου 2005.Τα υπόλοιπα 7 είναι αδημοσίευτα, και κατά κάποιους τρόπους συμπληρωματικά σε σχέση με μερικά από τα ήδη δημοσιευθέντα.
(2015) Η ραδιοφωνία στην Ελλάδα, Εκδόσεις 105,5-Ραδιοφωνικός Σταθμός Στο Κόκκινο
(2013) Η κρίση και τα ΜΜΕ, Εκδόσεις Παπαζήση
(2010) ΜΜΕ, διαφήμιση και κατανάλωση, University Studio Press
(2008) Τρία κείμενα για την πολιτική διαφήμιση, University Studio Press
(2007) Τηλεθέαση, Εκδόσεις Πατάκη
(2007) Σημειώσεις για την πολιτική και την πωλητική, Σάκκουλας Αντ. Ν.
(2004) Περιγράφοντας το νέο ακροατήριο στο ψηφιακό πεδίο, Σάκκουλας Αντ. Ν.
(2003) Η πολιτική διαφήμιση, University Studio Press
(2001) Ιδιωτικά και δημόσια ραδιοτηλεοπτικά μέσα. Κοινή γνώμη και καθολική κοινωνική συμμετοχή, Σάκκουλας Αντ. Ν.
(2000) ΜΜΕ: Κείμενα στο WWW, Τυπωθήτω
(1997) Τηλεόραση και διαφήμιση, Σάκκουλας Αντ. Ν.
(1971) Γενναίος νέος κόσμος, Γρηγόρη