
*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 5,33 €
Τηλεθέαση
Γιατί εκτιμάται: Πως παράγεται: Μερικά κρίσιμα θέματα: Η εικόνα της στην Ευρώπη και στην Ελλάδα: Οι αμφισβητήσεις των μετρήσεων τηλεθέασης στην Ελλάδα
Συγγραφή: · Μανώλης Χαιρετάκης
Έκδοση: Φεβρουάριος 2007 από "Εκδόσεις Πατάκη"
Σελ.:91 (21χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-16-2234-9
Θέμα: "Επικοινωνία (Κοινωνικές επιστήμες)" "Τηλεόραση - Κοινωνιολογικές απόψεις"
Η είσοδος της τηλεόρασης στην Ελλάδα έφερε μαζί της και την έννοια της τηλεθέασης, δηλαδή της ποσοτικής εκτίμησης και της ανάλυσης -με βάση κυρίως τα δημογραφικά χαρακτηριστικά- των ακροατηρίων που παρακολουθούν ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα, καθώς και του ακροατηρίου ενός τηλεοπτικού σταθμού, ή και του συνόλου των τηλεοπτικών σταθμών ως προς ένα ορισμένο χρονικό διάστημα.
Από την απορρύθμιση των ηλεκτρονικών μέσων και μετά, η τηλεθέαση έγινε ένας ιδιαίτερα δημοφιλής όρος, αποκτώντας πλατιά δημοσιότητα, μέσα σε ένα κλίμα αυξανόμενης εμπορευματοποίησης των ΜΜΕ.
Προοδευτικά, η τηλεθέαση αποκτά τα χαρακτηριστικά του εμπορεύματος: ...εμπόρευμα είναι κάθε προϊόν ή υπηρεσία που παράγεται με σκοπό την ανταλλαγή του με χρήμα. Η εμπορευματική ανταλλαγή συνιστά τον ακρογωνιαίο λίθο κάθε κεφαλαιοκρατικά οργανωμένης αγοράς.
Στα όσα ακολουθούν, θα αναφερθούμε συνοπτικά:
-στην ανάγκη για την ποσοτική εκτίμηση της τηλεθέασης
-στη διαδικασία παραγωγής της τηλεθέασης καθώς και σε μερικά επιμέρους θέματα
-στην ευρωπαϊκή εικόνα της μέτρησης της τηλεθέασης
-στην τηλεθέαση στην Ελλάδα, καθώς και
-στην αμφισβήτηση των μετρήσεων τηλεθέασης στην Ελλάδα.
(2016) Πολιτική επιστήμη, Διακλαδική και συγχρονική διερεύνηση της πολιτικής πράξης, Εκδόσεις Ι. Σιδέρης
(2015) Η ραδιοφωνία στην Ελλάδα, Εκδόσεις 105,5-Ραδιοφωνικός Σταθμός Στο Κόκκινο
(2013) Η κρίση και τα ΜΜΕ, Εκδόσεις Παπαζήση
(2010) ΜΜΕ, διαφήμιση και κατανάλωση, University Studio Press
(2009) Μ.Μ.Ε.: Μύθοι, διαφήμιση, αριθμοί και περιεχόμενο, Σάκκουλας Αντ. Ν.
(2008) Τρία κείμενα για την πολιτική διαφήμιση, University Studio Press
(2007) Σημειώσεις για την πολιτική και την πωλητική, Σάκκουλας Αντ. Ν.
(2004) Περιγράφοντας το νέο ακροατήριο στο ψηφιακό πεδίο, Σάκκουλας Αντ. Ν.
(2003) Η πολιτική διαφήμιση, University Studio Press
(2001) Ιδιωτικά και δημόσια ραδιοτηλεοπτικά μέσα. Κοινή γνώμη και καθολική κοινωνική συμμετοχή, Σάκκουλας Αντ. Ν.
(2000) ΜΜΕ: Κείμενα στο WWW, Τυπωθήτω
(1997) Τηλεόραση και διαφήμιση, Σάκκουλας Αντ. Ν.
(1971) Γενναίος νέος κόσμος, Γρηγόρη