
*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 17,92 €
Η ραδιοφωνία στην Ελλάδα
1930-1950
Συγγραφή: · Μανώλης Χαιρετάκης
Έκδοση: Φεβρουάριος 2015 από "Εκδόσεις 105,5-Ραδιοφωνικός Σταθμός Στο Κόκκινο"
Σελ.:306 (17 x 23,5), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 978-618-81169-3-1
Θέμα: "Ραδιόφωνο" "Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάς"
Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται η πορεία της ραδιοφωνίας στην Ελλάδα κατά το χρονικό διάστημα 1930-1950. Στο διάστημα αυτό το ραδιόφωνο άρχισε να αποτελεί ουσιαστικό εξάρτημα της οικιακής τεχνολογίας, ακολουθώντας τη διαδρομή από τον έντυπο στον ηλεκτρονικό λόγο, όπου μέχρι την εμφάνιση της τηλεόρασης, το ραδιόφωνο κατείχε έναν πρωταγωνιστικό ρόλο, ως το πρώτο ηλεκτρονικό ΜΜΕ.
Καθώς ο αριθμός των συσκευών του ραδιοφώνου αυξανόταν, ταυτόχρονα διαμορφώνονταν τα ακροατήριά του, παράλληλα με την αύξηση των ραδιοφωνικών σταθμών και των προγραμμάτων τους. Σημαντική υπήρξε, κατά την ίδια περίοδο, η ανάμιξη της ραδιοφωνίας στην διαμόρφωση της πολιτικής, σε συνδυασμό με την ανάδειξή του σε βασικό εργαλείο προπαγάνδας.
Όπως και στις μέρες μας, μέρες αδυσώπητης παγκόσμιας διαμάχης κοινωνικών, πολιτικών και οικονομικών συμφερόντων, η ραδιοφωνία εμφανίσθηκε σε μια εποχή μεγάλων, τεκτονικών αλλαγών.
Στη διαμόρφωση και στην ευρύτερη γνώση για τη ραδιοφωνία στην Ελλάδα ιδιαίτερα αξιόλογο ρόλο κατείχε το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αλλά και το Ε.Μ.Π-συμβολή ελάχιστα γνωστή στο ευρύτερο κοινό.
Σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της Ελληνικής ραδιοφωνίας διαδραμάτισε και η πλατειά γνωστή-για την ανάμιξή της σε πάμπολλες κατοπινές εξελίξεις-η Γερμανική πολυεθνική Siemens, μέσω της θυγατρικής της Telefunken.
Τέλος, δεν παραλείπεται η εξιστόρηση της συνεργασίας του ραδιοφώνου με τις εφημερίδες, τόσο πριν τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο όσο και μεταπολεμικά.
(2016) Πολιτική επιστήμη, Διακλαδική και συγχρονική διερεύνηση της πολιτικής πράξης, Εκδόσεις Ι. Σιδέρης
(2013) Η κρίση και τα ΜΜΕ, Εκδόσεις Παπαζήση
(2010) ΜΜΕ, διαφήμιση και κατανάλωση, University Studio Press
(2009) Μ.Μ.Ε.: Μύθοι, διαφήμιση, αριθμοί και περιεχόμενο, Σάκκουλας Αντ. Ν.
(2008) Τρία κείμενα για την πολιτική διαφήμιση, University Studio Press
(2007) Τηλεθέαση, Εκδόσεις Πατάκη
(2007) Σημειώσεις για την πολιτική και την πωλητική, Σάκκουλας Αντ. Ν.
(2004) Περιγράφοντας το νέο ακροατήριο στο ψηφιακό πεδίο, Σάκκουλας Αντ. Ν.
(2003) Η πολιτική διαφήμιση, University Studio Press
(2001) Ιδιωτικά και δημόσια ραδιοτηλεοπτικά μέσα. Κοινή γνώμη και καθολική κοινωνική συμμετοχή, Σάκκουλας Αντ. Ν.
(2000) ΜΜΕ: Κείμενα στο WWW, Τυπωθήτω
(1997) Τηλεόραση και διαφήμιση, Σάκκουλας Αντ. Ν.
(1971) Γενναίος νέος κόσμος, Γρηγόρη