
*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τηλεόραση και διαφήμιση
Η ελληνική περίπτωση
Συγγραφή: · Μανώλης Χαιρετάκης
Υπεύθυνος Σειράς: · Αναστάσιος - Ιωάννης Δ. Μεταξάς
Έκδοση: 1997 από "Σάκκουλας Αντ. Ν."
Σελ.:706 (21χ15), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-232-749-9
Θέμα: "Διαφήμιση - Δίκαιο και νομοθεσία" "Τηλεόραση"
Μη διαθέσιμη
(2016) Πολιτική επιστήμη, Διακλαδική και συγχρονική διερεύνηση της πολιτικής πράξης, Εκδόσεις Ι. Σιδέρης
(2015) Η ραδιοφωνία στην Ελλάδα, Εκδόσεις 105,5-Ραδιοφωνικός Σταθμός Στο Κόκκινο
(2013) Η κρίση και τα ΜΜΕ, Εκδόσεις Παπαζήση
(2010) ΜΜΕ, διαφήμιση και κατανάλωση, University Studio Press
(2009) Μ.Μ.Ε.: Μύθοι, διαφήμιση, αριθμοί και περιεχόμενο, Σάκκουλας Αντ. Ν.
(2008) Τρία κείμενα για την πολιτική διαφήμιση, University Studio Press
(2007) Τηλεθέαση, Εκδόσεις Πατάκη
(2007) Σημειώσεις για την πολιτική και την πωλητική, Σάκκουλας Αντ. Ν.
(2004) Περιγράφοντας το νέο ακροατήριο στο ψηφιακό πεδίο, Σάκκουλας Αντ. Ν.
(2003) Η πολιτική διαφήμιση, University Studio Press
(2001) Ιδιωτικά και δημόσια ραδιοτηλεοπτικά μέσα. Κοινή γνώμη και καθολική κοινωνική συμμετοχή, Σάκκουλας Αντ. Ν.
(2000) ΜΜΕ: Κείμενα στο WWW, Τυπωθήτω
(1971) Γενναίος νέος κόσμος, Γρηγόρη