*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 8,06 €
Η πολιτική διαφήμιση
Μια εφαρμογή στις βουλευτικές εκλογές του έτους 2000
Συγγραφή: · Μανώλης Χαιρετάκης
Υπεύθυνος Σειράς: · Γεώργιος Χ. Ζώτος
Έκδοση: 2003 από "University Studio Press"
Σελ.:84 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-12-1203-5
Θέμα: "Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης" "Διαφήμιση" "Πολιτική - Ελλάς" "Εκλογές - Ελλάς"
Εκκινώντας από μίαν απόπειρα σκιαγράφησης δύο στιγμιοτύπων εκλογικών αναμετρήσεων, των εκλογών της 31ης Μαρτίου 1946 και -πενήντα τέσσερα έτη μετά- των εκλογών του 2000, εξετάζεται το ευρύτερο πλαίσιο, κατά το οποίο καταγράφεται ένα σχήμα λειτουργίας των πολιτικών συγκρούσεων και εισάγεται η έννοια της "καλλυντικοποίησης" (δηλαδή του μετασχηματισμού της αντίληψης της πραγματικότητας σε μία σειρά ασύνδετων εικόνων).
Μέσω του μετασχηματισμού του προεκλογικού πολιτικού λόγου και των χρήσεων της διαφημιστικής επικοινωνίας, καταγράφεται η συστηματοποίηση της πολιτικής επικοινωνίας κατά τις εκλογές του έτους 2000, μέσω των "αντιπαραθέσεων" (debates), των "exit polls" και της αρνητικής διαφήμισης.
Η πραγματικότητα των προεκλογικών δαπανών προβολής και των σχετικών νόμων και διατάξεων εξετάζεται ως προς τις επιρροές της διαφημιστικής επικοινωνίας, πεδίο στο οποίο κυριαρχεί η τηλεόραση και οι οπτικές των ψηφοφόρων, αλλά και η επιρροή των νέων τεχνολογιών στην διαμόρφωση του προεκλογικού πολιτικού λόγου.
Ο επίλογος ανακεφαλαιώνει τα διάσπαρτα συμπεράσματα, καταγράφοντας μερικές από τις κύριες όψεις των "μαχών" για την κυριαρχία στο πεδίο της πολιτικής εξουσίας.
(2015) Η ραδιοφωνία στην Ελλάδα, Εκδόσεις 105,5-Ραδιοφωνικός Σταθμός Στο Κόκκινο
(2013) Η κρίση και τα ΜΜΕ, Εκδόσεις Παπαζήση
(2010) ΜΜΕ, διαφήμιση και κατανάλωση, University Studio Press
(2009) Μ.Μ.Ε.: Μύθοι, διαφήμιση, αριθμοί και περιεχόμενο, Σάκκουλας Αντ. Ν.
(2008) Τρία κείμενα για την πολιτική διαφήμιση, University Studio Press
(2007) Τηλεθέαση, Εκδόσεις Πατάκη
(2007) Σημειώσεις για την πολιτική και την πωλητική, Σάκκουλας Αντ. Ν.
(2004) Περιγράφοντας το νέο ακροατήριο στο ψηφιακό πεδίο, Σάκκουλας Αντ. Ν.
(2001) Ιδιωτικά και δημόσια ραδιοτηλεοπτικά μέσα. Κοινή γνώμη και καθολική κοινωνική συμμετοχή, Σάκκουλας Αντ. Ν.
(2000) ΜΜΕ: Κείμενα στο WWW, Τυπωθήτω
(1997) Τηλεόραση και διαφήμιση, Σάκκουλας Αντ. Ν.
(1971) Γενναίος νέος κόσμος, Γρηγόρη